مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 18:102024-02-04سياسي

کلنگ زنی پروژه ساخت مرکز دیالیز در بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب(ع)زاهدان


چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با همت خیرین نیک اندیش کلنگ احداث ساختمان جدید دیالیز بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با همت خیرین نیک اندیش کلنگ احداث ساختمان جدید دیالیز بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان به زمین زده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این بخش با زیربنای  600 مترمربع ظرف مدت یک سال در مجاورت بخش دیالیز موجود احداث خواهد شد.

حبیب غزنوی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تهیه  تجهیزات و تامین نیروی انسانی این مرکز جدید دیالیز را همزمان با فرایند احداث آن به پیش خواهد برد تا انشاالله به محض تحویل ساختمان شاهد تجهیز و شروع خدمات دهی این مرکز به مردم عزیز استان باشیم.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کارهای و فعالیت های خیرخواهانه باقیات صالحات است و نزد خداوند متعال محفوظ است.

محمد جواد کیخا فرزانه مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: خیرین و بنگاه های اقتصادی در اقامه ی خیرات و انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه ی سلامت همراهی بسیار خوبی با دانشگاه داشته و دارند  وی ادامه داد: مرکز دیالیزی که هم اکنون نیز در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه ساخت مرکز دیالیز در بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب(ع)زاهدان

کلنگ زنی پروژه ساخت مرکز دیالیز در بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب(ع)زاهدان