مطالب مرتبط:
تقدیر دانشگاهیان از اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران
ببینید/ شرکت ها چگونه شما را برای خرید بیشتر فریب می دهند؟ 
جزییات آیین نامه اعطای نشان مسؤولیت اجتماعی دانشگاهیان اعلام شد
دکتر قاضی زاده هاشمی: پزشکان بدون مرز وظیفه ایثارگری خود را ادامه می دهند
لاپورت مصاحبه با آاس را تکذیب کرد: می خواهند بازیکنان و لیگ عربستان را بد جلوه دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:552024-01-21اقتصادي

سوالی که دانشگاهیان باید پاسخ دهند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: چرا با وجود اینکه صنعت را زودتر از کره و ژاپن شروع کردیم، اما جایگاه قوی را در این حوزه در اختیار نداریم؟ تا زمانی که به این سوال پاسخ داده نشود قطعا نمی توان صنعتی شدن ایران را دنبال کرد و باید دانشگاهیان به این سوال پاسخ دهند.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: چرا با وجود اینکه صنعت را زودتر از کره و ژاپن شروع کردیم، اما جایگاه قوی را در این حوزه در اختیار نداریم؟ تا زمانی که به این سوال پاسخ داده نشود قطعا نمی توان صنعتی شدن ایران را دنبال کرد و باید دانشگاهیان به این سوال پاسخ دهند.

عرفان خسرویان اول بهمن ماه در دومین کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه ای کشور که در اراک برگزار شد، با بیان اینکه امروز به دنبال یک تحول بزرگ در حوزه اشتغال دانشجویان فنی و حرفه ای هستیم، اظهار کرد: 100 سال از تشکیل مدرسه دارالفنون در ایران و آموزش های فنی و حرفه ای در کشور می گذرد.

وی با بیان اینکه 100 سال پیش به ورود فنون و مهارت به کشور فکر شد و به کمک مستشاران خارجی این امر کلید خورد، افزود: تاریخ صنعتی شدن ایران به بیش از 100 سال گذشته باز می گردد و در کنار منابع دانش، صنعت را دنبال می کنیم، اما کشور هنوز مطابق انتظارات، صنعتی نشده است و اثر صنعتی شدن را در خلق ثروت و نرخ ر


برچسب ها: دانشگاه فنی و حرفه ای - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - دانشگاه - دانشگاه فنی - دانشگاهیان - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

سوالی که دانشگاهیان باید پاسخ دهند

سوالی که دانشگاهیان باید پاسخ دهند