مطالب مرتبط:
مجوز وزارت ورزش و وزارت ارشاد به زنان ایرانی برای اجرای موسیقی و خوانندگی در قطر؟ | واکنش فوری وزارت ورزش
دعوت نامه‏‏‏‏ ای برای رپرها؛موسیقی رپ رسمی می شود؟
حضور جنیفر لوپز در فشن شوی Elie Saab با جواهراتی از برند ایرانی حسن زاده
این جوان ایرانی توسط اسراییل شهید شد /او به زبان های انگلیسی، عربی و آلمانی مسلط بود
لیست فیلم های ایرانی با محوریت پدر | این فیلم های جذاب و دیدنی را در روز پدر حتما ببینید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 23:202024-01-25سياسي

پیگیری هفته موسیقی ایرانی در تقویم رسمی کشور


امیدواریم بتوانیم با حمایت های وزیر فرهنگ و سایر متولیان امر یک هفته را در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته موسیقی ایرانی نامگذاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی عباس ستایشگر امشب در آیین پایانی شب های موسیقی هگمتانه در سالن هنری ابن سینا ضمن قدردانی از همراهی هنرمندان و مردم هنردوست همدان اظهار کرد: سالهاست موسیقی به عنوان یک چراغ هر شب فروزان در خانه های ما روشن است و دور از جناح بازی ها ارتباط عمیقی با مردم دارد.

  وی افزود: همراهی هنرمندان و عموم مردم استان همدان و رقم خوردن زیبایی های این اتفاق مبارک در شب های موسیقی هگمتانه گره خوردن فرهنگ و اصالت ایرانی را به خوبی نشان داد.

  مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در ادامه از پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارتقای شب های موسیقی هگمتانه و تعمیم به کشور استقبال کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت های وزیر فرهنگ و سایر متولیان امر یک هفته را در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته موسیقی ایرانی نامگذاری کنیم و در همه 34 استان کشور این اتفاق مبارک برقرار شود.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز با اشاره به هنرنمایی موسیقی در فطرت پاک انسان اظهار کرد: هنر موسیقی محاسبه متکی به طبیعت و فطرت بشر است که خرد انسانی آن محاسبه را براساس تجربه می داند.


برچسب ها: موسیقی - موسیقی ایران - تقویم رسمی کشور - موسیقی ایرانی - هگمتانه - به گزارش خبرگزاری فارس - اداره کل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری هفته موسیقی ایرانی در تقویم رسمی کشور

پیگیری هفته موسیقی ایرانی در تقویم رسمی کشور