مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 09:302024-01-25اقتصادي

تولید محصولات کشور در بخش کشاورزی به 125 میلیون تن رسیده است


معاون سازمان تات و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: کل تولیدات بخش کشاورزی در کشور از 25 میلیون تن اول انقلاب اکنون به بیش از 125 میلیون تن افزایش یافته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سازمان تات و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: کل تولیدات بخش کشاورزی در کشور از 25 میلیون تن اول انقلاب اکنون به بیش از 125 میلیون تن افزایش یافته است.

محمدمهدی قاسمی شامگاه چهارشنبه 4 بهمن در نشست شورای تحقیقات بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: افزایش تولیدات بخش کشاورزی در حالی رقم خورده است که تغییرات اقلیمی با کاهش بارندگی ها به نفع این بخش نبوده و تنها کشت در سطح 40 درصد اراضی انجام شده است.

وی تاکید کرد: تمام دستاوردها در این بخش طی این سالها مرهون تلاش و کار جهادی است که سبب گردیده کشور که زمانی وارد کننده برخی فرآورده ها و محصولات نظیر مرغ و پنیر بود امروز به صادر کننده این بخش تبدیل شود.

معاون سازمان تات و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهادکشاورزی بر اهمیت آموزش و ترویج تاکید کرد و افزود:با توجه به اینکه مردمی سازی آموزش و ترویج نقش مهمی در رشد تولید در بخش کشاورزی دارد وزیر جهاد کشاورزی بر این مهم تاکید ویژه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات کشور در بخش کشاورزی به 125 میلیون تن رسیده است

تولید محصولات کشور در بخش کشاورزی به 125 میلیون تن رسیده است