مطالب مرتبط:
آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون «کاردانی به کارشناسی» از فردا
آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون «کاردانی به کارشناسی» از فردا
آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی از 8 بهمن
فوری؛ ثبت نام در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا آغاز می شود
تاریخ ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی بهمن 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 20:252024-01-27دانش

ثبت نام در رشته های بدون آزمون «کاردانی به کارشناسی» از فردا


فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 از فردا یکشنبه 8 بهمن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جزییات زمان ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) در رشته های تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی و مجازی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال 1402 اعلام شد.

بر اساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ 1402/10/18 مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته های تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) انجام شده و ظرفیت آنها تکمیل نشده، مرحله تکمیل ظرفیت برای پذیرش نوبت بهمن ماه انجام شود.

متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می توانند برای ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از روز یکشنبه 8 بهمن تا روز پنجشنبه 12 بهمن ماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش این دوره از امروز شنبه 7 بهمن 1402 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.


برچسب ها: کارشناسی ناپیوسته - کاردانی - سوابق تحصیلی - کارشناسی - رشته های تحصیلی - ناپیوسته - شورای سنجش و پذیرش دانشجو
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در رشته های بدون آزمون «کاردانی به کارشناسی» از فردا

ثبت نام در رشته های بدون آزمون «کاردانی به کارشناسی» از فردا