مطالب مرتبط:
واگذاری زمین به 464 خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در شهر جدید بهارستان
طرح «جوانی جمعیت» 780 خانواده قزوینی را صاحب زمین کرد
اهدای زمین به 500 خانواده دارای4 فرزند در بهارستان
464 خانواده اصفهانی، زمین رایگان دریافت کردند
آغاز واگذاری زمین به 900 خانواده دارای چهار فرزند در استان، با حضور استاندار اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 16:152024-02-07اقتصادي

کلنگ «پارک خانواده» شهر آبیک به زمین زده شد


با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، کلنگ احداث پارک خانواده در شهر آبیک به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیرکل منابع طبیعی استان قزوین، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، امام جمعه شهرستان آبیک، فرماندار شهرستان، سرپرست شهرداری آبیک، رییس شورای شهر آبیک و دیگر مسوولان کلنگ احداث پارک خانواده در شهر آبیک به زمین زده شد.

پارک خانواده در زمینی به مساحت حدود چهار هکتار و با 10 میلیارد تومان اعتبار جنب پارک بانوان احداث می شود که طرح اولیه پارک از سوی مشاور یک شرکت معتبر ارایه شده بود و پس از برآورد هزینه دقیق و اعلام به شهرداری و اخذ مجوز از شورای شهر، برای اخذ پیمانکار اقدام شده است.

به گفته سیدفرید شریعت پناهی سرپرست شهرداری آبیک، پارک خانواده شامل پارکینگ، شهر بازی، بازار سنتی، پیست دوچرخه سواری، آب نما و چندین آلاچیق می شود و 3000 اصله نهال شامل گونه هایی همچون زبان گنجشک، سرو، کاج، زیتون تلخ و توت کاکوزا در این پارک غرس خواهد شد که پنج درصد فضای سبز شهر آبیک را در برمی گیرد.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - جهاد کشاورزی - سازمان منابع طبیعی - وزیر جهاد کشاورزی - آبیک - منابع طبیعی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ «پارک خانواده» شهر آبیک به زمین زده شد

کلنگ «پارک خانواده» شهر آبیک به زمین زده شد