مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 11:002024-02-03سياسي

1403 سال طلایی حمل و نقل برقی پایتخت می شود؟


نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 1403 سال طلایی حمل و نقل برقی پایتخت خواهد بود ، گفت: ما این آمادگی را داریم که از تمام ظرفیت تولید خودروسازان داخلی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پرویز سروری با بیان اینکه دوره فعلی دوره طلایی همکاری مدیریت شهری و دولت است، اظهار کرد: از روزی که وزیر صمت در این وزارت خانه مشغول به کار شده، جلسات مستمری با تیم مدیریت شهری برگزار کرده است به طوری که هر هفته جلساتی با حضور شهردار تهران و وزیر صمت برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه بخش قابل ملاحظه ای از برقی سازی اتوبوس، تاکسی، ون و موتورسیکلت با همکاری وزیر صمت انجام می شود، تصریح کرد: خوشبختانه برنامه ریزی های صورت گرفته به ثمر نشسته و قرار بر این است هر ماه شاهد ورود وسایل نقلیه برقی به ناوگان حمل و نقل مدیریت شهری باشیم.

سروری تأکید کرد: سال آینده سال طلایی حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل برقی خواهد بود و اینکه دولت ورود اتوبوس های چینی را منوط بر برقی سازی دانست، یکی از اتفاقات ویژه و مثبت است؛ هرچند هزینه ها برای مدیریت شهری افزایش می یابد؛ اما با توجه به تأثیر بر کاهش آلودگی هوا و مصرف بنزین و تسهیل حمل و نقل عمومی، برقی سازی ناوگان اقدام ارزشمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1403 سال طلایی حمل و نقل برقی پایتخت می شود؟

1403 سال طلایی حمل و نقل برقی پایتخت می شود؟