مطالب مرتبط:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر بازدید کرد
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر
هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنواره تئاتر فجر عنوان های برگزیده را کسب کردند
روح های سرگردان و پناهجویان سردرگم در جشنواره تئاتر فجر
فاطمه همتی هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:302024-01-30فرهنگي

وزیر فرهنگ: بودجه معاونت هنری سه برابر و بودجه تئاتر فجر 6 برابر می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش سه برابریِ بودجه معاونت هنری و همچنین افزایش 6 برابریِ بودجه جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه تماشای این نمایش در جمع خبرنگاران از تخصیص 50 درصدی سرانه یک میلیارد تومانی به انجمن های نمایشی استان ها در هفته آینده خبر داد.

وی با اعلام این خبر، درباره بودجه نمایش (تئاتر) گفت: بودجه جشنواره های نمایش در سال 1401 نسبت به سال قبل حدود پنج برابر افزایش پیدا کرد و علاوه بر آن سال گذشته بیش از 34 میلیارد تومان برای جشنواره های تئاتر هزینه شد؛ در حالی که این مبلغ در سال 1400 حدود شش میلیارد تومان بود.

اسماعیلی افزود: امسال هم برخلاف اینکه با مشکلاتی در حوزه بودجه مواجه بودیم (تا جایی که حتی پیشنهاد تعطیلی جشنواره های منطقه ای نیز مطرح شد)، اما مصر بودم که این جشنواره ها حتما برگزار شود که در نتیجه آن جشنواره های منطقه ای در 4 منطقه از کشور و به شکلی پرشور برگزار شد.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - روابط عمومی و اطلاع رسانی - روابط عمومی - معاونت هنری - فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: بودجه معاونت هنری سه برابر و بودجه تئاتر فجر 6 برابر می شود

وزیر فرهنگ: بودجه معاونت هنری سه برابر و بودجه تئاتر فجر 6 برابر می شود