مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 12:352024-01-25سياسي

پدرانی برای نسل امروز


دلمشغولی های زندگی، پدران امروز را چنان سرگرم کار و تلاش کرده که حضور کمرنگ تری در خانه و فرزندپروری دارند؛ پدرانی که تا پاسی از شب کار می کنند تا فرزندانشان بی هیچ دغدغه ای به دنبال آینده ای روشن باشند.

- دلمشغولی های زندگی، پدران امروز را چنان سرگرم کار و تلاش کرده که حضور کمرنگ تری در خانه و فرزندپروری دارند؛ پدرانی که تا پاسی از شب کار می کنند تا فرزندانشان بی هیچ دغدغه ای به دنبال آینده ای روشن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرنا نوشت: 13 رجب میلاد فخر عالم امکان؛ امیرالمومنین علی علیه السلام است؛ روزی که به یُمن میلاد پدر یتیمان عالم، به روز پدر مشهور شده و افتخار پدران، طی طریق در مسیر ایشان است؛ مرد بزرگی که نخلستان های مدینه نشانه همت و تلاشگری و کارآفرینی ایشان است؛ به گواه تاریخ ایشان در مدت 25 سال خانه نشینی، حدود چهل حلقه چاه در مدینه حفر کردند و اقتصادی ترین و کارآفرین ترین فرد مدینه شناخته می شدند.

پدران از دیرباز نان آور خانه و خانواده بوده اند؛ این نقش تاریخی از ابتدای خلقت همراهشان بوده و هنوز هم با وجود آنکه زنان به میدان کار و تلاش پا نهاده اند اما همچنان نقش پدری در کنار تامین هزینه های زندگی دیده می شود و شاید به همین علت است که با وجود همه پیشرفت ها و تحولاتی که در دهه های اخیر در جامعه رخ داده است، همچنان کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرانی برای نسل امروز

پدرانی برای نسل امروز