مطالب مرتبط:
ادعای ارتش اسراییل درباره خبرنگار شبکه الجزیره
ادعای ارتش اسراییل: دو اسیر در اختیار حماس را آزاد کردیم
ادعای جدید ارتش اسراییل
ادعای اسراییل درباره آزادی 2 اسیر در رفح
ادعای جدید ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 19:102024-02-12بين الملل

ادعای ارتش اسراییل درباره خبرنگار شبکه الجزیره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یکی از خبرنگاران شبکه «الجزیره» به عنوان فرمانده جنبش حماس در نوار غزه فعالیت دارد.

- ارتش اسراییل که پیش تر دو خبرنگار فلسطینی را به بهانه ارتباط با جنبش های حماس و جهاد اسلامی به شهادت رسانده، بار دیگر مدعی شد که یکی از خبرنگاران شبکه الجزیره با جنبش حماس همکاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یکی از خبرنگاران شبکه الجزیره به عنوان فرمانده جنبش حماس در نوار غزه فعالیت دارد.

سخنگوی عربی ارتش اسراییل شامگاه یکشنبه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در این باره ادعا کرد محمد سمیر محمد وشاح متولد 1986 از خبرنگاران شبکه قطری الجزیره یکی از فرماندهان شاخه نظامی حماس است.

علی رغم آنکه ادرعی مدعی شد ارتش اسراییل مستنداتی در این خصوص در اختیار دارد، اما او هیچ سندی برای اثبات ادعای خود ارائه نکرد.

این ادعا در حالی مطرح شده که ارتش اسراییل پیش تر نیز مدعی شده بود دو خبرنگار دیگر شبکه الجزیره از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و جنبش جهاد اسلامی هستند.

ارتش اسراییل این دو خبرنگار را که حمزه دحدوح و مصطفی ثریا نام داشتند، در یک حمله هوایی در جنوب نوار غزه به شهادت


برچسب ها: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی - ارتش اسراییل - خبرنگار - خبرنگاران - ارتش رژیم صهیونیستی - الجزیره - شبکه الجزیره
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ارتش اسراییل درباره خبرنگار شبکه الجزیره

ادعای ارتش اسراییل درباره خبرنگار شبکه الجزیره