مطالب مرتبط:
وزارت بهداشت: تصمیم به عزل رییس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند قطعی است و تغییری نداشته است/  رییس جدید بیمارستان به زودی آغاز به کار خواهد کرد
رییس جدید بیمارستان امام رضا(ع) به زودی آغاز به کار خواهد کرد
وزیر بهداشت از عزل رییس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند صرفنظر کرد
لغو دستور عزل رییس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند
دستور عزل رییس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند لغو شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-10پزشكي

رییس جدید بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند به زودی آغاز به کار خواهد کرد


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: رییس بیمارستان امام رضا(ع) به دلیل وضعیت نامطلوب انبار دارویی این مرکز درمانی، از جایگاه ریاست عزل شد و رییس جدید به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

- رییس جدید بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند به زودی آغاز به کار خواهد کرد ایسنا/خراسان جنوبی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: رییس بیمارستان امام رضا(ع) به دلیل وضعیت نامطلوب انبار دارویی این مرکز درمانی، از جایگاه ریاست عزل شد و رییس جدید به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور روز گذشته 20 بهمن در جریان سفر به خراسان جنوبی و بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند، رییس این بیمارستان را به دلیل وضعیت نامطلوب انبار دارویی این مرکز درمانی، از جایگاه ریاست عزل کرد.

سیدمحمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به عزل رییس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند که به دلیل وضعیت نامطلوب این مرکز درمانی و در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ شده بود، گفت: تغییری در تصمیم اتخاذ شده صورت نگرفته و جایگزین رییس بیمارستان امام رضا (ع) به زودی تعیین شده و آغار به کار خواهد کرد.


برچسب ها: بیمارستان امام رضا - درمان و آموزش پزشکی کشور - بیمارستان - درمان و آموزش پزشکی - آغاز به کار - امام رضا - درمان و آموزش
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند به زودی آغاز به کار خواهد کرد

رییس جدید بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند به زودی آغاز به کار خواهد کرد