مطالب مرتبط:
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: نیمی از واحدهای مسکونی روستایی کشور مقاوم سازی شد
بیداری ملت های مسلمان جهان به برکت انقلاب ایران
نشست علمی «زنان، انقلاب اسلامی، الگوی سوم زن از حقیقت تا برساخت» برگزار می شود
استاندار خراسان شمالی: اقتدار ایران اسلامی نتیجه جانفشانی جانبازان است
نشست علمی «زنان، انقلاب اسلامی، الگوی سوم زن از حقیقت تا برساخت» برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 18:452024-02-15سياسي

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری کشور های دنیا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی عصر پنجشنبه در یادواره 410 شهید شهرستان فومن با بیان اینکه کشور ما در حوزه علمی و سواد آموزی پیشرفت چشمگیری داشته است، - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری کشور های دنیا در مقابل ظالمان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی عصر پنجشنبه در یادواره 410 شهید شهرستان فومن با بیان اینکه کشور ما در حوزه علمی و سواد آموزی پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: دلبستگی به غرب در 10 سال اخیر کمی ما را از برخی پیشرفت ها بازداشته است.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب یک کشور متکی بودیم و امروز 10 میلیارد یورو غذا صادر و ماهواره پرتاب می کنیم، افزود: دانشگاه های داخلی دو مدل واکسن تولید کرده و در جهان توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سلول درمانی از پیشرفت های نوین کشور است، تصریح کرد: بزرگترین مشکل امروز کشور معیشت است که باید برای رفع آن تلاش کرد.

نقدی با یادآوری اینکه پس از انقلاب جهاد سازندگی خدمات زیادی با به توسعه شهری و روستایی گیلان ارائه کرد، اضافه کرد: مردم در گذشته به حداقل ها نیز دسترسی نداشتند.


برچسب ها: معاون هماهنگ کننده سپاه - انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - سردار محمد رضا نقدی - سپاه پاسداران - انقلاب - شهرستان فومن
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری کشور های دنیا شده است

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری کشور های دنیا شده است