مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-04سياسي

آغاز ساخت مسکن کارکنان وزارت علوم از هفته آینده


معاون وزیر علوم از آغاز ساخت مسکن کارکنان وزارت علوم با دستور رییس جمهور از هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی خطیبی معاون اداری مالی وزیر علوم در نشست خبری امروز در مورد تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه گفت: بیش از 1000 هکتار اراضی دانشگاه را طی 91 جلسه از اردیبهشت 1402 تا دی ماه 1402 داشتیم.

بر اساس توافق با وزارت راه، اولویت اول فاقدین مسکن و اولویت دوم همه افراد برای کسب مسکن دانشگاهیان را مد نظر قرار دادیم.

وی اضافه کرد: برای اولین بار دستور آغاز ساخت مسکن کارکنان یک دستگاه با حضور رییس جمهور و در جلسه شورای عالی مسکن طی هفته آینده در یک جلسه ویدیو کنفرانس داده خواهد شد.

در این جلسه روند تغییر کاربری زمین های 13 دانشگاه در 8 استان انجام شده است، ما فعال ترین دستگاه اجرایی در این حوزه هستیم به دلیل اهمیت نخبگان و آموزش عالی دارد خود رییس جمهور روند آغاز ساخت مسکن را اعلام می کنند.

معاون وزیر علوم ساخت خوابگاه متاهلی را نکته مهم دیگر دانست و گفت: از آغاز تاسیس دانشگاه در ایران در سال 1313 تا سال 1400 کمتر از 1000 واحد خوابگاه متاهلی ساخته شده بود و از سال 1400 به دلیل تکالیفی که بر اساس قانون جوانی جمعیت و سیاست های نگهداشت نخبگان داشتیم یا توجه به تاکید مقام معظم رهبری، 350 واحد خوابگاه مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت مسکن کارکنان وزارت علوم از هفته آینده

آغاز ساخت مسکن کارکنان وزارت علوم از هفته آینده