مطالب مرتبط:
حمله لفظی رژیم صهیونیستی به رییس جمهوری برزیل: داسیلوا «عنصر نامطلوب» است
حمله لفظی رژیم صهیونیستی به رییس جمهوری برزیل: داسیلوا «عنصر نامطلوب» است
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی داسیلوا را «عنصر نامطلوب» خواند
وزیر خارجه اسراییل: رییس جمهور برزیل عنصر نامطلوب است
توقف پروازهای تل آویو به آفریقای جنوبی، ایرلند و مراکش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 21:252024-02-19بين الملل

تل آویو «داسیلوا» را عنصر نامطلوب اعلام کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، «یسراییل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که «لولا داسیلوا» رییس جمهور برزیل تا زمانی که عذرخواهی نکند و از مقایسه این رژیم با آلمان نازی دست برندارد، - وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که رییس جمهور برزیل باید به سبب اظهارنظر اخیر خود علیه این رژیم عذرخواهی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، یسراییل کاتس وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که لولا داسیلوا رییس جمهور برزیل تا زمانی که عذرخواهی نکند و از مقایسه این رژیم با آلمان نازی دست برندارد، در کابینه یهود عنصر نامطلوب شناخته می شود.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی شبکه اجتماعی ایکس نوشت که به رییس جمهور برزیل اطلاع داده است که تا زمانی که عذرخواهی نکند و سخنان خود را پس نگیرد، در فلسطین اشغالی عنصر نامطلوب شناخته می شود.

لولا داسیلوا روز گذشته در حاشیه نشست اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی در جمع خبرنگاران گفت: آنچه در نوار غزه اتفاق می افتد فقط یک جنگ نیست، بلکه نسل کشی است؛ جنگ بین یک ارتش با درجه آمادگی بسیار بالا و زنان و کودکان.


برچسب ها: رییس جمهور برزیل - رژیم صهیونیستی - وزیر خارجه رژیم صهیونیستی - رییس جمهور - صهیونیستی - عذرخواهی - وزیر امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو «داسیلوا» را عنصر نامطلوب اعلام کرد

تل آویو «داسیلوا» را عنصر نامطلوب اعلام کرد