مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:052024-01-21سياسي

نقش حائز اهمیت حلقه های واسط در میزان مشارکت در انتخابات


رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت حلقه های واسط بین مردم و حاکمیت گفت: گروه های مرجع حلقه های واسط بین مردم و حاکمیت هستند و نقش آنان در مناسبات ملی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

- رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت حلقه های واسط بین مردم و حاکمیت گفت: گروه های مرجع حلقه های واسط بین مردم و حاکمیت هستند و نقش آنان در مناسبات ملی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی در پنجمین نشست سراسری انتظامی کشور با گروه های مرجع و تاثیر گذار در استان خراسان شمالی با اشاره به این نکته که دشمن از هر بهانه ای برای شکستن محور مقاومت استفاده می کند، اظهارکرد: یکی از تلاش های دشمن ناامید کردن مردم از انتخابات است و آن کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می کنند، با پیامبر خدا و دین مبین اسلام مخالفت می کنند.

وی مسئله ولایت فقیه و اطاعت از ولی فقیه را بسیار مهم برشمرد و با تاکید بر اینکه ولایت مسئله نیست بلکه راه حل مسئله است، خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در کل دنیا ایران را با نام امام می شناسند و ولایت فقیه کلید حل مشکلات کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حائز اهمیت حلقه های واسط در میزان مشارکت در انتخابات

نقش حائز اهمیت حلقه های واسط در میزان مشارکت در انتخابات