مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 15:402024-01-27سياسي

دل نگرانی رییس پلیس کهگیلویه و بویراحمد از جاده پاتاوه- دهدشت


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص افتتاح جاده پاتاوه دهدشت توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای راهبری تصادفات امروز در حالی برگزار شد که نه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نه معاون عمرانی وی در این جلسه حضور نداشتند که البته انتقادی در جلسه نسبت به این موضوع هم شد.

سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به اینکه شورای راهبری تصادفات یکی مهترین جلسات است که باید وقت گذاشت گفت: اعتبار اختصاص دهیم و تدابیری اتخاذ شود چرا که مستقیم با جان افراد سر و کار دارد.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ تعداد جلسات کمترین جلسات شورای راهبری تصادفات با دو جلسه در سطح استان ها داشتیم، گفت: جلسه اول برگزار کردیم اما حتی یک مصوبه نداشتیم.

سردار مصطفایی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نوروز محل تردد بسیاری از مسافران خواهد بود و شاهد ترافیک در محورهای استان خواهیم بود که باید چاره اندیشی شود.

این مسوول بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء استان های با فراوانی بالا در حوزه تصادفات هستیم علی رغم اینکه در حوزه نصب نیوجرسی یک نهضت و انقلابی شد اما وضعیت جاده های استان به دلیل صعب العبور بودن و داشتن شیب های بسیار تند متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نگرانی رییس پلیس کهگیلویه و بویراحمد از جاده پاتاوه- دهدشت

دل نگرانی رییس پلیس کهگیلویه و بویراحمد از جاده پاتاوه- دهدشت