مطالب مرتبط:
رونمایی از کمک داور ویدیویی در دوومیدانی با حضور معاون وزارت ورزش
رونمایی از کمک داور ویدیویی در دوومیدانی با حضور معاون وزارت ورزش
رونمایی از کمک داور ویدیویی در دوومیدانی ایران
حضور داور «عصرجدید» در جمع داوران سیزدهمین جشنواره پویانمایی
رییس کمیته ملی المپیک در فدراسیون کشتی حضور یافت/ بررسی برنامه های ورزش اول کشور برای المپیک پاریس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 21:102024-01-28ورزشي

از کمک داور ویدیویی دوومیدانی با حضور معاون وزارت ورزش رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، امروز یکشنبه 8 بهمن ماه با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران از روند بازسازی و تجهیز این مجموعه در آستانه برگزاری یازدهمین دوره مسابقات .

- در آستانه برگزاری مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، معاون توسعه ورزش و قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، امروز یکشنبه 8 بهمن ماه با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران از روند بازسازی و تجهیز این مجموعه در آستانه برگزاری یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا بازدید به عمل آورد.

  در این بازدید وی ابتدا پس از دیدار صمیمانه با مهدی مبینی سرپرست فدراسیون از سیستم کمک داور ویدیویی که برای نخستین بار در دوومیدانی ایران قرار است روزهای آتی در جریان برگزاری رقابت های داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور بکارگیری شود، بازدید کرد.

  در ادامه این بازدید، مهدی مبینی با ارائه گزارشی پیرامون اقدامات عمرانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در مدت زمان باقی مانده تا


برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان - ورزش - معاون توسعه ورزش قهرمانی - سید محمد شروین اسبقیان - وزارت ورزش - ورزش و جوانان - قهرمانی
آخرین اخبار سرویس:

از کمک داور ویدیویی دوومیدانی با حضور معاون وزارت ورزش رونمایی شد

از کمک داور ویدیویی دوومیدانی با حضور معاون وزارت ورزش رونمایی شد