مطالب مرتبط:
هشدار روسیه : در صورت جنگ با ما، برلین، لندن و واشنگتن هدف قرار خواهند گرفت
هشدار مسکو به غرب: در صورت جنگ با ما، برلین، لندن و واشنگتن هدف قرار خواهند گرفت / تلاش ها برای بازگرداندن روسیه به مرز های سال 1991 تنها به یک چیز منجر خواهد شد؛ جنگ جهانی با استفاده از کلیت زرادخانه استراتژیک کشور / آیا این احمق ها [آلمان و انگلیس]واقعا معتقدند مردم روسیه زیر تجزیه کشو
حمله روسیه به لندن، برلین و واشنگتن!
هشدار مدودف به غرب: در صورت جنگ با ما، برلین، لندن و واشنگتن هدف قرار خواهند گرفت
برلین، واشنگتن و لندن را هدف می گیریم!/ ما شکست نمی خوریم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 20:402024-02-18بين الملل

تهدید روسیه برای حمله هسته ای به واشنگتن، لندن و برلین


هفتصد و دوازدهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- تهدید روسیه برای حمله هسته ای به واشنگتن، لندن و برلین معاون رییس شورای امنیت روسیه به غرب هشدار داد، مسکو در صورتی که غرب جنگی را آغاز کند به پایتخت های غربی شامل کی یف، برلین، لندن و واشنگتن حمله خواهد کرد.

دیمیتری مدودف ، معاون رییس شورای امنیت و رییس جمهور سابق روسیه با انتشار پستی در کانال خود در پیام رسان تلگرام هشدار داد، مسکو در صورت ورود به جنگی با غرب به کی یف، برلین، لندن، واشنگتن و دیگر جاهایی که از مدتها پیش در فهرست اهداف تسلیحات سه گانه هسته ای خود تعیین کرده، حمله خواهد کرد.

مدودف در این پست نوشت: مدتها پیش مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشتم با این عنوان که امکان شکست یک قدرت هسته ای در جنگ وجود ندارد.

پس از آن انگلیسی-آمریکایی های مغرور فورا خودشان را وسط انداخته و ناله کردند: نه این ابدا صحیح نیست، حتی آمریکا هم در جنگ ها باخته است.

مدودف در ادامه نوشت: این یک دروغ آشکار است.


برچسب ها: روسیه - رییس شورای امنیت - واشنگتن - حمله هسته ای - شورای امنیت - حمله - برلین
آخرین اخبار سرویس:

تهدید روسیه برای حمله هسته ای به واشنگتن، لندن و برلین

تهدید روسیه برای حمله هسته ای به واشنگتن، لندن و برلین