مطالب مرتبط:
افتتاح 1980 پروژه ی عمرانی در آذربایجان شرقی به مناسبت دهه ی فجر
250 واحد صنعتی معدنی در آذربایجان شرقی آماده افتتاح است
برگزاری بیش از 1500 برنامه به مناسبت دهه فجر در آذربایجان شرقی
تشکیل 29 کمیته برای اجرای برنامه های دهه فجر در آذربایجان غربی
جشنواره هنرهای تجسمی فجر آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:102024-01-29اقتصادي

افتتاح 250 واحد تولیدی در آذربایجان شرقی در ایام دهه فجر


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افتتاح پنج واحد تولیدی جدید به صورت نمادین در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: نزدیک به 250 واحد تولیدی بخش خصوصی با ارزش سرمایه گذاری حدود 12 هزار میلیارد تومان و اشتغال زایی برای هشت هزار نفر در ایام دهه فجر در استان آماده افتتاح شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افتتاح پنج واحد تولیدی جدید به صورت نمادین در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: نزدیک به 250 واحد تولیدی بخش خصوصی با ارزش سرمایه گذاری حدود 12 هزار میلیارد تومان و اشتغال زایی برای هشت هزار نفر در ایام دهه فجر در استان آماده افتتاح شده است.

محمدجعفرعظمایی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: از مجموع طرح هایی که از هفته دولت تا دهه فجر پروانه بهره برداری اخذ کرده اند 115 کارخانه جدید به ارزش هشت همت با اشتغال دو هزار نفر و 135 واحد توسعه ای با سرمایه گذاری چهار همت و اشتغال زایی برای شش هزار نفر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ وی با اشاره به اهمیت راه اندازی واحدها و خطوط تولید جدید در رشد و توسعه اقتصادی استان، گفت: از بین طرح های آماده بهره برداری چند طرح بزرگ در سطح ملی به وزارت صمت پیشنهاد شده تا به دست مسئولان کشوری افتتاح شود.


برچسب ها: ایام دهه فجر - آذربایجان شرقی - واحد تولیدی - دهه فجر - 12 هزار میلیارد تومان - آذربایجان - صنعت، معدن و تجارت
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 250 واحد تولیدی در آذربایجان شرقی در ایام دهه فجر

افتتاح 250 واحد تولیدی در آذربایجان شرقی در ایام دهه فجر