مطالب مرتبط:
افتتاح کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران کوثرانه در اروندکنار
دانشگاه شیراز، میزبان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور
صدور تکذیبیه از سوی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین؛ آموزشگاه تخصصی گهرزمین جعلی است
ببینید | اقدام عجیب تازه در صداوسیما؛ ساخت مصاحبه با لیونل مسی!
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در اهواز برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 15:422024-02-12سياسي

انجام مصاحبه های تخصصی با کاندیداها


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان از مصاحبه های تخصصی با نامزدهای انتخابات مجلس به منظور انتخاب کاندیدای مورد حمایت برای معرفی به مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ناصر صفایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از بدنه جامعه برآمده و از احزاب جبهه انقلاب و معتمدین هر شهرستان و استان شکل گرفته است.

وی افزود: اعضای این تشکل از معتمدان هستند و در فرایند انتخابات شرکت کرده اند تا بتوانند عضو هیئت رییسه باشند بنابراین تلاش شده فرایند کاملا بر اساس قواعد مردم سالاری دینی تنظیم و اجرا شود.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس یکی از وظایف ما ارائه فهرست نامزدهای مورد حمایت است افزود: برای انجام این وظیفه دستورالعملی در کشور تنظیم شد که شهرستان همدان نیز طبق آن فعالیت خود را آغاز کرد.

 وی به تشریح فرایند انتخاب کاندیداها پرداخت و گفت: بعد از ثبت نام کاندیداها در سامانه ائتلاف و اعلام آمادگی برای حضور در این فرایند از آنها برای شرکت در مصاحبه های حضوری دعوت شد.


برچسب ها: ائتلاف نیروهای انقلاب - نیروهای انقلاب اسلامی - نیروهای انقلاب - انقلاب اسلامی - شورای ائتلاف - انتخابات مجلس - شهرستان همدان
آخرین اخبار سرویس:

انجام مصاحبه های تخصصی با کاندیداها

انجام مصاحبه های تخصصی با کاندیداها