مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-04ورزشي

چمران: موقع بارش برف در تهران غافلگیر نشدیم!


رییس شورای اسلامی شهر تهران امروز صبح در جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنگام بارش برف غافلگیر نشدیم و شرایط مطلوبی برای تردد در خیابان های تهران ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، مهدی چمران در ابتدای دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با گرامی داشت دهه مبارک فجر عنوان کرد: روز شنبه 14 بهمن، روز ملی فناوری فضایی بود که گرامی داشته شد.

خوشبختانه در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته و ماهواره هایی به فضا پرتاب شده است که ان شاءالله این روند ادامه داشته باشد.

وی در ارتباط با بارش برف و مدیریت خوب شهری گفت: چون ما همیشه موقع برف غافلگیر می شویم این بار خوشحال شدیم که شرایط مطلوبی برای تردد خیابان های تهران ایجاد شد و مسیرها باز بود؛ البته این وظیفه ما است.

چمران با اشاره به پیروزی شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن گفت: ما توانستیم تیم قدرتمند آسیا را شکست دهیم و این پیروزی، قهرمانی بزرگی است و به همه تبریک می گویم و از تیم ملی تشکر  و برای بازی های بعدی آرزوی موفقیت می کنم.

وی افزود: اعضای تیم ملی فوتبال برای ملت کار کردند و امیدواریم باز هم شاهد موفقیت و پیروزی در شب 22 بهمن باشیم و با جشن انقلاب هم زمان جشن بگیریم؛ هرچند حتی اگر هم پیروز نشوند ما این پیروزی مقابل ژاپن را بسیار ارزشمند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: موقع بارش برف در تهران غافلگیر نشدیم!

چمران: موقع بارش برف در تهران غافلگیر نشدیم!