مطالب مرتبط:
نشست «نقدی بر رویکرد های اقتصادی و مدیریتی اندازه گیری بهره وری آموزش عالی» برگزار شد
تلاش کمیته کارگری برای رشد اقتصادی و بهره وری جامعه کار و تولید
شبکه مستند و دانشگاه تربیت مدرس تفاهم نامه امضا کردند
استخدام ویراستار علمی و ادبی در آموزش عالی آزاد مدرسان شریف در تهران
دوره «تربیت راوی و آموزش مجازی روایت گری سیره شهدا» برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 18:252024-01-30اقتصادي

نشست نقدی بر رویکردهای اقتصادی و مدیریتی اندازه گیری بهره وری آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس


نشست نقدی بر رویکردهای اقتصادی و مدیریتی اندازه گیری بهره وری آموزش عالی 10 بهمن با حضور اساتید و پژوهشگران این حوزه در پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

- نشست نقدی بر رویکردهای اقتصادی و مدیریتی اندازه گیری بهره وری آموزش عالی 10 بهمن با حضور اساتید و پژوهشگران این حوزه در پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست احمدرضا روشن با اشاره به بودجه 42 هزار میلیاردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بودجه وزارت عتف شامل بودجه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی در سال 1402 مبلغ 42 هزار میلیارد تومان بود که به نظر می رسد در تخصیص بودجه آموزش عالی باید بازنگری شود.

وی در تشریح معیارهای تخصیص بودجه به دانشگاه ها اظهار داشت: هزینه سرانه دانشجو، هزینه سرانه خدمات آموزشی، هزینه سرانه پژوهش، برون دادهای آموزشی (دانش آموختگان) و برون دادهای پژوهشی (کتاب، مقاله، طرح تحقیقاتی)، معیارهای تخصیص بودجه به دانشگاه ها می باشند.

عضو هیأت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از بهره وری به عنوان یک معیار تخصیص بودجه نام برد و افزود: ساده ترین تعریف از بهره وری، می گوید، بهره وری نسبت خروجی به ورودی است.


برچسب ها: دانشگاه تربیت مدرس - آموزش عالی - دانشگاه - اندازه گیری - آموزش - اقتصاد - تربیت مدرس
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقدی بر رویکردهای اقتصادی و مدیریتی اندازه گیری بهره وری آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس

نشست نقدی بر رویکردهای اقتصادی و مدیریتی اندازه گیری بهره وری آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس