مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 21:052024-01-22اقتصادي

قانون اتحادیه اروپا متا را مجبور به تغییری دیگر کرد


کاربران اتحادیه اروپا تحت قانون بازارهای دیجیتال می توانند اشتراک گذاری اطلاعات بین اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر فیسبوک را قطع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، متا به کاربران اتحادیه اروپا اجازه داد تا اشتراک گذاری اطلاعات بین پلتفرم های اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر آن را قطع کنند.

کاربران تحت این تغییرات، همچنین می توانند اکانت های مارکت پلیس فیسبوک و فیسبوک گیمینگ خود را جدا کنند، اگرچه متا می گوید در برخی موارد این جداسازی برخی ویژگی ها را برای آنها محدود می کند.

این شرکت اعلام کرده است که کاربران اتحادیه اروپا می توانند با اجرایی شدن قانون جدید بازارهای دیجیتال (DMA) اتحادیه اروپا در ماه مارس(اسفند-فروردین) حساب های اینستاگرام و فیسبوک خود و همچنین سایر خدمات متا را لغو پیوند کنند.

این تغییرات در اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوییس اعمال خواهد شد و اعلان هایی که کاربران را از این تغییر مطلع می کند در هفته های آینده منتشر می شوند.

این تغییرات به این معنی است که کاربران اتحادیه اروپا می توانند از بسیاری از خدمات متا استفاده کنند بدون اینکه اطلاعاتشان بین آنها به اشتراک گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اتحادیه اروپا متا را مجبور به تغییری دیگر کرد

قانون اتحادیه اروپا متا را مجبور به تغییری دیگر کرد