مطالب مرتبط:
مطالعات پیش بالینی واکسن دوگانه کووید-19 و آنفلوانزا در موسسه رازی/ پیشرفت های موسسه رازی در تحقیقات واکسن های دوگانه و سه گانه تنفسی/ ساخت واکسن دوگانه با همکاری یک شرکت خارجی
موفقیت رازی در مطالعه پیش بالینی واکسن های دوگانه و سه گانه تنفسی
واکسن سرطان با کمترین عوارض در شرف فاز 3 آزمایشات بالینی
واکسن سرطان با کمترین عوارض جانبی در آستانه ورود به فاز 3 آزمایشات بالینی است
واکسن سرطان با کمترین عوارض در شرف فاز 3 آزمایشات بالینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 14:152024-01-23سياسي

مطالعات پیش بالینی واکسن رازی به پایان رسید


مدیر تحقیق و توسعه موسسه سرم سازی رازی گفت: مطالعات پیش بالینی واکسن دوگانه کووید-19 و آنفلوانزا در موسسه رازی همگام با شرکت های بزرگ واکسن سازی با موفقیت به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید رضا بنی هاشمی، مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه، گفت: مطالعات پیش بالینی واکسن دوگانه کووید-19 و آنفلوانزا در موسسه رازی همگام با شرکت های بزرگ واکسن سازی با موفقیت به پایان رسیده است.

وی با اشاره به شیوع میکروارگانیسم های عامل بیماری های عفونی در فصل سرما، اظهار کرد: این بیماری ها به سه دسته کووید-19، آنفلوآنزا و آر.

اس .

وی RSV تقسیم می شوند که تشخیص صحیح این بیماری ها با توجه به مشابهت علائم و قرار گیری در سایه یکدیگر موضوع بسیار مهمی است.

عضو هیات علمی موسسه رازی افزود: با توجه به تأثیرگذاری این ویروس ها بر سلامت مردم و مرگ و میرهای ناشی از آنها، تولید واکسن های دوگانه و سه گانه که قابلیت پوشش این سه بیماری را دارا باشد به عنوان یک موضوع مهم علمی مطرح است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: موسسه رازی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی دستگاه تنفسی تحتانی و فوقانی، تولید واکسن های دوگانه و سه گانه را در دستور کار خود قرار داده و نتایج طرح تحقیقاتی واکسن دوگانه ک


برچسب ها: واکسن - موسسه رازی - بیماری ها - موسسه - تحقیق و توسعه - رازی - سرم سازی رازی
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات پیش بالینی واکسن رازی به پایان رسید

مطالعات پیش بالینی واکسن رازی به پایان رسید