مطالب مرتبط:
 ضرورت میدان دادن به جوانان برای نقش آفرینی فرهنگی
رفع دغدغه های اقتصادی اساسی ترین مطالبه مردم در انتخابات است
تنش آبی به پردیس رسید؛ فرماندار به مردم هشدار داد
عباس عبدی: مردم می گویند بارها رای دادیم چه شد؟ حتی برجام را که به سود حکومت بود تحمل نکردند / کسانی که برای قطع رابطه با عربستان جشن می گرفتند، حالا برای برقراری رابطه جشن پیروزی می گیرند
مردم می گویند ما بارها رای دادیم، چه شد؟ آنها حتی برجام را که به نفع دولت بود تحمل نکردند / آنهایی که برای قطع رابطه با عربستان جشن گرفتند، حالا پیروزی را برای برقراری رابطه جشن می گیرند.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 09:302024-02-18سياسي

باقری: مردم بستر اساسی نقش آفرینی هستند/ سیاست مان در رابطه با کشورهای همسایه تنش زدایی است


معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت که لازمه خروج آمریکا از منطقه این است که پیوند دوستانه، برادرانه و ناگسستنی با کشورهای همسایه داشته باشیم.

- معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت که لازمه خروج آمریکا از منطقه این است که پیوند دوستانه، برادرانه و ناگسستنی با کشورهای همسایه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: دولت با کشورهای همسایه یک تعامل راهبردی دارد و شخص رییس جمهور در قامت یک رییس دولت فعال در عرصه سیاست خارجی و مناسبات بین المللی و دیپلماسی توانستند گره های بسیار مهمی را در مناسبات مان با کشورهای همسایه بگشایند.

وی ادامه داد: از جمله کشورهایی که با آن روابط خوب داشته و خواهیم داشت آذربایجان است.

آذربایجان پیوندهای تاریخی و تمدنی و مذهبی ناگسستنی با ما دارد و در این عرصه بسیار مناسبات رو به جلو و پیشرفتی داریم و این نگاه دولت به همسایگان نشان می دهد اراده جدی در نظام برای تعامل هم افزا با کشورهای منطقه و همسایه وجود دارد و حضرت آقا دو بار در سخنان علنی شان سیاست دولت آقای رییسی را تمجید و تعریف کردند که باید با همسایگان پیوند ناگسستنی ایجاد شود و حضرت آقا حتی تاکید داشتند که مشکلات مان باید با همسایگان حل شود.


برچسب ها: کشورهای همسایه - وزیر امور خارجه - معاون وزیر امور خارجه - خروج آمریکا از منطقه - همسایه - امور خارجه - کشورمان
آخرین اخبار سرویس:

باقری: مردم بستر اساسی نقش آفرینی هستند/ سیاست مان در رابطه با کشورهای همسایه تنش زدایی است

باقری: مردم بستر اساسی نقش آفرینی هستند/ سیاست مان در رابطه با کشورهای همسایه تنش زدایی است