مطالب مرتبط:
سه هزار و 430 میلیارد ریال اعتبار سفر دولت برای کشاورزی لرستان جذب شد
انتشار فراخوان جذب نیرو در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
افزایش حقوق کارمندان دولت تصویب شد/سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه مشخص شد
چگونه جذب کراتین مو و بدن را افزایش دهیم؟
مجلس حقوق کارکنان دولت را افزایش داد+ جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 15:352024-01-27پزشكي

عملکرد دولت در زمینه افزایش تخت و جذب نیرو در لرستان عالی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عملکرد دولت در زمینه افزایش تخت و جذب نیرو در لرستان بسیار خوب بوده و اقدامات خوبی در حوزه عمرانی انجام شده است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عملکرد دولت در زمینه افزایش تخت و جذب نیرو در لرستان بسیار خوب بوده و اقدامات خوبی در حوزه عمرانی انجام شده است.

دکتر بهرام دلفان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 60 طرح درمانی بهداشتی در لرستان به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: عملکرد دولت در زمینه افزایش تخت و جذب نیرو در لرستان بسیار خوب بوده و اقدامات خوبی در حوزه عمرانی انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص طرح های بهداشتی درمانی قابل افتتاح در دهه فجر در استان، گفت: مساحت این طرح ها، هشت هزار مترمربع بوده و با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال تکمیل و در دهه فجر افتتاح و بهره برداری خواهند شد.

دلفان در خصوص سایر پروژه های دانشگاه، اظهار کرد: طرح هایی با پیشرفت بیش از 80 درصد نیز در دست اقدام داریم که شامل کتابخانه، سالن آمفی تئاتر و خوابگاه 400 نفره پردیس بوده و این طرح ها را برای دور دوم سفر هیات دولت به استان در نظر گرفته ایم.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی لرستان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - لرستان - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی لرستان - عملکرد دولت - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت در زمینه افزایش تخت و جذب نیرو در لرستان عالی است

عملکرد دولت در زمینه افزایش تخت و جذب نیرو در لرستان عالی است