مطالب مرتبط:
شهریاری: وزیر ورزش در مورد استعفای حدادی تصمیم می گیرد/ درویش تا پایان فصل می ماند
با کودتای وزیر در پرسپولیس درویش رفتنی شد! /رییس فدارسیون کاراته در مسند مدیرعاملی قرمز ها
حدادی همچنان عضو هیات مدیره پرسپولیس
حدادی همچنان عضو هیات مدیره پرسپولیس
اعضای هیات مدیره پرسپولیس با چه معیاری انتخاب شدند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 16:052024-02-14ورزشي

رییس هیات مدیره پرسپولیس: درویش تا پایان فصل می ماند


شهریاری در خصوص وضعیت رضا درویش در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: با تصمیم گیری و صحبت هایی که در مجمع انجام شد، با اعلام سید محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش قرار شد او تا پایان فصل به کار خود در سمتش ادامه دهد.

- رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: استعفای اعضا باید به تایید رییس مجمع که وزیر ورزش و جوانان است، برسد و او باید با این موضوع موافقت یا مخالفت کند.

حسین شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص استعفای پیمان حدادی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه عنوان کرد: استعفای اعضا باید به تایید رییس مجمع که وزیر ورزش و جوانان است برسد و او باید با این موضوع موافقت یا مخالفت کند.

حدادی به دلیل برخی از مشکلات شرایط همکاری با باشگاه را نداشت، از همین رو استعفا داد و وزیر ورزش باید در این مورد تصمیم گیری کند.

وی در خصوص حضور ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جمع بندی که در مجمع داشتیم به نام این دو عزیز رسیدیم که امیدواریم موفق باشند.

اما موضوعی که مطرح است این است که باید یکی از اعضای هیات مدیره کم شود که منتظر هستیم وزیر ورزش در این خصوص تصمیم گیری کرده و دستورات لازم را صادر کند.


برچسب ها: رییس هیات مدیره پرسپولیس - رییس هیات مدیره - هیات مدیره - هیات مدیره پرسپولیس - وزیر ورزش و جوانان - پرسپولیس - باشگاه پرسپولیس
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات مدیره پرسپولیس: درویش تا پایان فصل می ماند

رییس هیات مدیره پرسپولیس: درویش تا پایان فصل می ماند