مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 20:102024-02-18بين الملل

استقبال حماس از بیانیه پایانی اجلاس سران آفریقا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی حماس از بیانیه پایانی اجلاس سران اتحادیه آفریقا که خواستار توقف جنگ و جنایت علیه ملت فلسطین شده، - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از بیانیه پایانی سران آفریقایی در آدیس آبابا که جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده بودند، استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی حماس از بیانیه پایانی اجلاس سران اتحادیه آفریقا که خواستار توقف جنگ و جنایت علیه ملت فلسطین شده، استقبال کرد.

این جنبش در بیانیه ای تاکید کرد: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس از بیانیه پایانی 37 امین دوره اجلاس سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی که خواستار توقف جنگ، مجازات دسته جمعی و نسل کشی علیه ملت فلسطین، پایان محاصره و اجرای تصمیمات دیوان دادگستری بین المللی در مورد غزه است، استقبال می کنیم و امیدواریم همه کشور های آفریقایی این بیانیه را به اقداماتی عملی تبدیل کنند تا به توقف جنگ و نسل کشی علیه ملت فلسطین در نوار غزه کمک کند.

این جنبش همچنین خواستار قطع هرگونه روابط با رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی و حمایت از مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به حقوق ملی مشروع خویش و در رأس آن تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال حماس از بیانیه پایانی اجلاس سران آفریقا

استقبال حماس از بیانیه پایانی اجلاس سران آفریقا