مطالب مرتبط:
آغاز جلسه نخست گفت وگوها درباره اخراج نظامیان آمریکا از عراق
فیلم| اولین جرقه های جنگ داخلی در آمریکا/ تگزاس ساز جدایی زد
آمریکا فروش 23 میلیارد دلاری جنگنده اف-16 به ترکیه را تایید کرد
حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
وزیر دفاع آمریکا بعد از 3 هفته غیبت به پنتاگون بازمی گردد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 08:352024-01-28بين الملل

حیثیت آمریکا در مسیر تاراج


رای دیوان دادگستری لاهه علیه رژیم صهیونیستی، یک رای بی سابقه و درعین حال ارزشمند در مقطع فعلی و نشان دهنده این است که جنایات رژیم صهیونیستی، - رای دیوان دادگستری لاهه علیه رژیم صهیونیستی، یک رای بی سابقه و درعین حال ارزشمند در مقطع فعلی و نشان دهنده این است که جنایات رژیم صهیونیستی، جامعه جهانی به ویژه حوزه قضایی را به واکنش های جدی وادار کرده است.

دیوان دادگستری لاهه، یکی ازارکان اصلی و رکن قضایی سازمان ملل متحداست و رای این دیوان، اهمیت زیادی درجامعه بین الملل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پاک آیین؛ تحلیلگر مسائل بین الملل در یادداشتی با این عنوان نوشت: از نکات مهم در این زمینه این که معمولا شکایاتی که به این دادگاه ارائه می شود معمولا با یک تاخیر طولانی مورد رسیدگی قرار می گیرد، مثلا شکایت گامبیا از میانمار سال 2019 تسلیم دادگاه شده اما هنوز جلسه استماع آن برگزار نشده است.

اما در مورد شکایت آفریقای جنوبی علیه اسراییل شاهد بودیم که در مدتی حدودا یک ماهه، دادگاه اظهارات طرفین را استماع و رای خود را صادر کرد که نشان دهنده فوریت و ضرورت توجه به نسل کشی در مساله فلسطین است.

در رأیی که روز جمعه از سوی دادگاه لاهه صادر شد صریحا از رژیم صهیونیستی خواسته شده قتل عام مردم بیگناه را متوقف کند و اجازه دهد کمک های انساندوستانه به مر


برچسب ها: دادگستری - تحلیلگر مسائل بین الملل - دیوان - بین الملل - رژیم - مسائل بین الملل - ارزشمند
آخرین اخبار سرویس:

حیثیت آمریکا در مسیر تاراج

حیثیت آمریکا در مسیر تاراج