تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی «مسئولیت» دارند حتی اگر «سوء نیت» نداشته اندرییس پیشین کانون وکلای دادگستری مرکز به بررسی موضوع کوروش کمپانی از منظر «مسئولیت مدنی» پرداخت. - تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی مسئولیت دارند حتی اگر سوء نیت نداشته اند رییس پیشین کانون وکلای دادگستری مرکز به بررسی موضوع کوروش کمپانی از منظر مسئولیت مدنی پرداخت. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی امینی در مطلبی در این باره نوشت: در مساله کوروش کمپانی و صدمه مالی به مردم از طریق ترفند پانزی و تبلیغات وسیع در محیط مجازی توجه به دو نکته حائز اهمیت است: 1 - عده خاصی از هنرمندان و ورزشکاران بویژه برخی از فوتبالیست ها تنها گروه مشخصی هستند که تمایل جدی به تبلیغ برای کسب منافع مادی حداکثری دارند و اصولا تمایلی برای آموزش های حرفه ای و همگانی به صورت مجانی هم ندارند. در این راستا، بعضا به تبلیغاتی نیز می پردازند که لا اقل همگی به عدم اطمینان آنها به درستی موضوع تبلیغ وتصدیق اعتبارات ، اطمینان داریم آنها نمی توانند بعضی از تبلیغ های نادرست و فریب دهنده خود را بدون مسئولیت مدنی قلمداد نمایند. 2- نهادهای دولتی و عمومی مسئول و مرتبط، ملزم بودند با توجه به حجم تبلیغ و میزان بالای مبادلات اقتصادی و بویژه مداخلات معمول در اینگونه امور بر آن نظارت نمایند و عدم نظارت موجب مسئولیت است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |