مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 15:302024-01-28پزشكي

تخلفات درمانی را به این شماره تأمین اجتماعی اطلاع دهید


مدیرکل اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مردم باید مراقب باشند اگر پیامکی دریافت کردند که به یکی از پزشکان مراجعه کرد ه اند و مراجعه نکرده بودند حتما این موضوع را به سامانه 1420 اطلاع دهند و بگویند که به پزشک مربوطه مراجعه نکرده اند.

- رحمان فراهانی، مدیرکل اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی فارس با تأکید بر مقابله این سازمان با سوءاستفاده از دفترچه های بیمه، اظهار کرد: مردم باید مراقب باشند اگر پیامکی دریافت کردند که به یکی از پزشکان مراجعه کرد ه اند و مراجعه نکرده بودند حتما این موضوع را به سامانه 1420 اطلاع دهند و بگویند که به پزشک مربوطه مراجعه نکرده اند.

این موجب می شود که برخی ها از بیمه های مردم سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به آخرین تغییرات ایجاد شده در نسخ الکترونیک تأمین اجتماعی، ابراز کرد: در بحث نسخه های الکترونیک، زمانی که بیمار به پزشک مراجعه می کند مقرر شده تا کد پیگیری را به بیمار بدهند تا هنگام مراجعه به داروخانه، علاوه بر کدملی دارای کد پیگیری نیز باشند.

فراهانی یکی دیگر از تغییرات در سیستم تأمین اجتماعی را رسیدگی سریعتر به شکایات مردمی عنوان کرد و گفت: در راستای رسیدگی به شکایت مردمی، مقرر شده است تا در درون سازمان تأمین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات درمانی را به این شماره تأمین اجتماعی اطلاع دهید

تخلفات درمانی را به این شماره تأمین اجتماعی اطلاع دهید