مطالب مرتبط:
رسانه آمریکایی مدعی حمله سایبری آمریکا به کشتی ایران در دریای سرخ شد
حمله سایبری آمریکا علیه کشتی ایرانی بهشاد
حمله سایبری آمریکا علیه یک کشتی ایرانی در دریای سرخ
حمله سایبری امریکا علیه کشتی ایرانی «بهشاد» در دریای سرخ و خلیج عدن / این عملیات به عنوان بخشی از واکنش دولت بایدن به کشته شدن سه سرباز آمریکایی در اردن انجام شد
حمله سایبری امریکا علیه کشتی ایرانی «بهشاد» در دریای سرخ و خلیج عدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 10:252024-02-16بين الملل

آمریکا مدعی شد: حمله سایبری به کشتی جاسوسی ایران، «بهشاد»


مقامات آمریکا مدعی اند ایران از کشتی جاسوسی بهشاد برای ارائه اطلاعات هدفمند به انصارالله استفاده می‎کند تا حملات آنها به کشتی‎ ها مؤثرتر باشد.

- آمریکا مدعی شد: حمله سایبری به کشتی جاسوسی ایران، بهشاد مقامات آمریکا مدعی اند ایران از کشتی جاسوسی بهشاد برای ارائه اطلاعات هدفمند به انصارالله استفاده می‎کند تا حملات آنها به کشتی‎ ها مؤثرتر باشد.

خبرگزاری NBC آمریکا، طی گزارشی   مدعی شد که به گفته سه مقام آمریکایی، آمریکا حمله ‎ای سایبری را علیه کشتی بهشاد انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپارتیزان؛ این مقامات گفته‎ اند که حمله سایبری، بیش‎ از یک‎ هفته پیش اتفاق افتاده است و بخشی از پاسخ دولت بایدن به حمله نیروهای مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در اردن بوده است که طی آن 3 عضو ارتش آمریکا کشته شدند.

مقامات آمریکایی ادعا کرده ‎اند که این عملیات برای مهار توانایی کشتی ایرانی بهشاد در به اشتراک‎ گذاشتن اطلاعات با نیروهای انصارالله در یمن انجام شده است.

مقامات آمریکا می ‎گویند ایران از کشتی بهشاد برای جمع آوری اطلاعاتی از کشتی های باری در دریای سرخ و خلیج عدن و ارائه اطلاعات هدفمند به انصارالله استفاده می‎ کند تا حملات آنها به کشتی‎ ها مؤثرتر باشد.


برچسب ها: آمریکا - مقامات آمریکا - کشتی - حمله سایبری - ارائه اطلاعات - جاسوسی - مقامات
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مدعی شد: حمله سایبری به کشتی جاسوسی ایران، «بهشاد»

آمریکا مدعی شد: حمله سایبری به کشتی جاسوسی ایران، «بهشاد»