مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 10:052024-01-24بين الملل

رویترز: طرح آتش بس یک ماهه در غزه پیشرفت داشته است


خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مطلع نوشت، رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در حال نزدیکتر شدن به یک توافق آتش بس 30 روزه در نوار غزه همراه با تبادل اسرای فلسطینی و صهیونیست هستند.

- خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مطلع نوشت، رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در حال نزدیکتر شدن به یک توافق آتش بس 30 روزه در نوار غزه همراه با تبادل اسرای فلسطینی و صهیونیست هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه پایگاه آمریکایی آکسیوس درباره پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای یک آتش بس به مدت دو ماه در جنگ غزه به منظور آزادی همه اسرای صهیونیستی گزارش داد، منابعی به خبرگزاری رویترز گفتند رژیم صهیونیستی و حماس به یک توافق آتش بس 30 روزه در غزه همراه با تبادل اسرا نزدیک شده اند.

رویترز گزارش کرد، قطر، آمریکا و مصر از 28 دسامبر به اصطلاح دیپلماسی رفت و برگشتی را با هدف برقراری توافق بین رژیم صهیونیستی و حماس بر سر متوقف کردن جنگ به نحوی که اجازه افزایش ورود کمک بشردوستانه به نوار غزه بدهد، اجرا کرده اند.

منابع مورد استناد رویترز گفتند دو طرف هنوز بر سر اینکه چطور به جنگ غزه به طور دائمی پایان دهند اختلاف داشته و حماس از اجرای توافق تا زمانی که این اختلاف حل شود خودداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: طرح آتش بس یک ماهه در غزه پیشرفت داشته است

رویترز: طرح آتش بس یک ماهه در غزه پیشرفت داشته است