مطالب مرتبط:
فرزندآوری و چالش های پیش رو
شرایط ضامن وام فرزندآوری چیست؟
چالش های پیش رو کریدور اقتصادی چین-پاکستان
چالش های دانش بنیان ها برای ساخت «ایکس ری»
خبر تازه درباره بنزین / چالش جدید بنزین همه را نگران کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 13:052024-01-24اقتصادي

فرزندآوری و چالش های پیش رو


به هرحال برای تحقق فرزند آوری باید بسترها را فراهم کرد و مشوق های واقعی درنظر گرفت تا زوج های جوان نسبت به عواقب داشتن فرزند اعتماد و اطمینان داشته باشند و نگران چالش های پیش رو نباشند.

- خبرگزاری فارس- یادداشت؛ هاجر فرخ نژاد: ازآنجایی که براساس نظر کارشناسان،کشور ایران با نرخ فعلی زاد وولد در آینده ای نه چندان دور با کمبود نیروی جوان و کارآمد مواجه خواهد شد و شاهد افزایش جمعیت سالمند خواهیم بود.

  شکی نیست که باید فرزندآوری مورد توجه ویژه قرارگیرد و موانعی که بر سر راه وجود دارد برداشته شود تا زوج های جوان نگران تأمین معاش و نگهداری از فرزندان خود نباشند.

امروزه اتفاق نامبارکی را درسبک زندگی هایمان  شاهد هستیم که براساس آن مظاهر زندگی غربی که مغایر با آموزه های اسلامی است  درسبک زندگی ایران اسلامی رخنه کرده و بر همین اساس نگاه زوج های جوان را به فرزند آوری با شک وتردید همراه کرده است.

بدون شک افزایش جمعیت عامل اقتدار و قدرت جامعه و خانواده است و هرکشوری که ازجوانان غیرتمند و پرانرژی برخوردارباشد؛ تجاوزگران چشم طمع خود را نسبت به آن کشور فرو می بنندند.

اهمیت فرزند آوری زمانی بیشتر رخ می نماید که پدر و مادر به سنین پیری و سالخوردگی می رسند و محیط خانه  برایشان به آشیانه ای ساکت و بی فروغ تبدیل می شود و به دلیل نداشتن فرز


برچسب ها: زوج های جوان - فرزند - فرزند آوری - فرزندآوری - آوری - جوان - زندگی
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری و چالش های پیش رو

فرزندآوری و چالش های پیش رو