مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 09:252024-01-28دانش

هوش مصنوعی یک الزام زمانه است که باید به سمت آن برویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عباس احمدی در رویداد روز داده کاوی و هوش مصنوعی، با اشاره به کاربرد های هوش مصنوعی در مهندسی صنایع به گرایش های مختلف این رشته اشاره کرد و گفت: - رییس دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه از هوش مصنوعی می توان استفاده مسئولانه و غیر مسئولانه کرد، گفت: هوش مصنوعی یک الزام زمانه است که باید به سمت آن برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عباس احمدی در رویداد روز داده کاوی و هوش مصنوعی، با اشاره به کاربرد های هوش مصنوعی در مهندسی صنایع به گرایش های مختلف این رشته اشاره کرد و گفت: در گرایش مدلسازی سیستم و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی در تحلیل داده ها و هوشمندی کسب و کار بکاربرده می شود.

همچنین در مدلسازی و تحلیل رفتار مشتری، صنعت پرداخت و صنعت بانکداری، شبیه سازی چند وجهی بنادر از دیگر زمینه های کاربرد هوش مصنوعی در این زمینه به شمار می رود.

رییس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر ما با چهار انقلاب صنعتی مواجه بوده ایم.

انقلاب صنعتی اول زمانی رخ داد که تولید سنتی به مکانیکی تبدیل شد و تولید ماشینی نیز به واسطه اختراع موتور بخار سرعت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی یک الزام زمانه است که باید به سمت آن برویم

هوش مصنوعی یک الزام زمانه است که باید به سمت آن برویم