مطالب مرتبط:
پشت پرده افرایش قیمت دلار| 3 دلیل افزایش قیمت دلار
وضعیت بازار خودرو شنبه 7 بهمن / افزایش قیمت پژو پارس، دنا، پراید و ساینا
بازار مسکن با افزایش نرخ دلار اوج گرفت
بانک مرکزی با سیاست های ویژه بازار ارز را کنترل می کند/ موج روانی افزایش نرخ دلار موقت است
افزایش سنگین قیمت کوییک در بازار / این مدل خودرو 50 میلیون گران شد! + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 12:052024-01-28اقتصادي

افزایش قیمت دلار زودگذر است/ بازار به زودی برمی گردد


عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه افزایش قیمت دلار زودگذر است، گفت: بانک مرکزی می تواند مثل ماه های گذشته با اجرای تدابیر لازم، ولع بازار ارز را کنترل و مدیریت کند.

- عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه افزایش قیمت دلار زودگذر است، گفت: بانک مرکزی می تواند مثل ماه های گذشته با اجرای تدابیر لازم، ولع بازار ارز را کنترل و مدیریت کند.

امیر شهریاری - عضو اتاق بازرگانی ایران - در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بحران های سیاسی و امنیتی اخیر در داخل کشور و برخی کشورهای منطقه طی یکماه گذشته و تاثیر آن بر نوسانات بازار ارز اظهار کرد: قطعا تنش های اخیر همچون انفجار تروریستی کرمان، بمباران یمن، حمله سپاه به مقر تروریست ها در پاکستان و درگیری های نظامی در عراق و سوریه را می توان کبریت اصلی ایجاد تنش و نوسان در بازار ارز دانست که باعث شد قیمت دلار طی روزهای اخیر دچار افزایش نزدیک به 9 درصدی شود.

وی افزود: از سوی دیگر اتفاقات و درگیری های منطقه طی روزهای اخیر دلیلی بود که بانک مرکزی یا همان بازارساز به نوعی با سیگنال تمایل شدید بازار به افزایش قیمت ارز مواجه شود و کمی از روند تثبیت و آرامش بازار را از دست بدهد.

البته بانک مرکزی با تدابیر لازم می تواند ولع بازار ارز را به خوبی کنترل کند و این بار هم نوسانات ارزی را با تکیه بر منابع موج


برچسب ها: عضو اتاق بازرگانی ایران - اتاق بازرگانی ایران - افزایش قیمت دلار - اتاق بازرگانی - بازار ارز - قیمت دلار - افزایش قیمت
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت دلار زودگذر است/ بازار به زودی برمی گردد

افزایش قیمت دلار زودگذر است/ بازار به زودی برمی گردد