مطالب مرتبط:
نامزدهای مجلس وعده های غیرقابل تحقق ندهند
آملی لاریجانی: برنامه مجلس برای تحقق سیاست های نظام قانونگذاری فاقد زمان بندی است
شنیده ام کاندیداهای مجلس برای رأی گرفتن با قرآن به خانه های مردم می روند /در چارچوب وظایف نمایندگی وعده بدهید
وعده یک نماینده مجلس: قیمت دلار کاهش می یابد/ در آینده با ریال با دنیا معامله خواهیم کرد!
114 مکان دولتی و عمومی برای تبلیغات نامزدهای مجلس در گیلان فراهم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 17:302024-02-02سياسي

نامزدهای مجلس وعده های غیرقابل تحقق ندهند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خطاب به نامزدهای مجلس دوازدهم گفت: وعده نشدنی ندهید و مشارکت حداکثری را مورد توجه قرار دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود، تراب محمدی امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار هشترود، رقابت سالم نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و اظهار کرد: دشمنان برای دلسردی ملت ایران در حال برنامه ریزی هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، آنان را بار دیگر مایوس می کند.

 وی با تاکید بر اینکه این نظام مقدس به رای مردم اعتقاد دارد، اضافه کرد: فرآیندها و ساختارهای برگزاری و نظارت بر انتخابات در همراهی با اقشار مردمی به گونه ای است که به صورت جدی از آرای مردم صیانت می شود.

  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: دستاورهای این نظام مقدس باید به صورت گسترده و بر اساس منویات رهبری تبیین شود و موفقیت ها و افتخارات به گوش جوانان برسد.

  محمدی افزود: دشمنان بر اساس ذائقه ایرانیان و به ویژه شیعیان در حال برنامه ریزی و تولید محتوا هستند تا جوانان ما را از طریق شبکه های اجتماعی مایوس کنند.

وی با تاکید بر اینکه تبیین خدمات دولت و تفکر مقاومت برای مقابله با دشمنان ضروری است، افزود: عَلَم جبهه مقاومت به پشتوانه ولایت فقیه، روزی در کل جهان برافراشته می شود.


برچسب ها: استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - مشارکت حداکثری - مشارکت حداکثری در انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - معاون سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای مجلس وعده های غیرقابل تحقق ندهند

نامزدهای مجلس وعده های غیرقابل تحقق ندهند