مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 19:052024-01-31حوادث

کشف 33 قبضه سلاح از متخلفین در ماسال


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال از دستگیری شکارچیان به همراه 6 قطعه پرنده ابیا و توکا خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 33 قبضه سلاح از متخلفین در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- حمید سلطان خواه امروز 11 بهمن با اشاره به اینکه مقابله با شکار غیرمجاز برای حفظ و حراست از زیستگاه های شهرستان که به عنوان ثروت ملی محسوب می شود از وظایف یگان حفاظت محیط زیست است، اظهار کرد: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر و زیستگاه های حیات وحش به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست ممنوع است.

وی با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست ماسال در حین گشت زنی و طی 2 عملیات اجرایی در زیستگاه های شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، موفق به دستگیری متخلفان شدند، افزود: چهار شکارچی به همراه کشف و ضبط چهار قبضه سلاح شکاری شامل یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و سه قبضه سلاح مجاز دارای جواز حمل و همچنین پنج قطعه پرنده ابیا و یک قطعه پرنده توکا از متخلفین کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال با بیان اینکه در 9 ماهه نخست امسال 33 قبضه سلاح از متخلفین توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست ماسال کشف و ضبط شد، گفت:متخلفین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 33 قبضه سلاح از متخلفین در ماسال

کشف 33 قبضه سلاح از متخلفین در ماسال