مطالب مرتبط:
ایجاد پایگاه اطلاعات جامع دانشجویان در کشور ضروری است
مسابقات شنای منطقه 6 دانشجویان کشور در دانشگاه شهرکرد آغاز شد
دهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend10 برگزار می شود
تماشا کنید: آمریکا چگونه اطلاعات محرمانه را در جهان منتقل می کند؟
سؤال و جواب های حقوقی درباره نشت اطلاعات کاربران در ماهنامه پیوست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:562024-01-31سياسي

ایجاد پایگاه اطلاعات جامع دانشجویان در کشور ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان؛ هاشم داداش پور امروز در هفتادوسومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: خون شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدا کرمان همچنان جاری است و امیدوارم این خون ها به نقشه راهی برای ملت ایران برای ساختن آینده ای روشن مبدل شود.

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور ادامه داد: امور دانشجویی به دنبال زیست سالم دانشجویی است که دارای سه اصل تحول خواهی، دانشجو محوری و عدالت گرایی در سازمان دانشحویان است و در تلاش هستیم که طبق این 3 اصل عمل کنیم و فقط در شعار خلاصه نشود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مرجعیت علمی تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر نزدیک به 7 میلیون نفر دانشجو در دنیا در حال جابجایی هستند که در تلاش هستیم که در نقشه راه ورزات علوم بتوانیم سهم ایران از این میزان را حداقل 10 درصد دانشجویان بین الملل افزایش دهیم.

معاون وزیر علوم در خصوص بورس های دانشجویی خاطرنشان کرد: بورس کردن برای فهم تحول عرصه جهانی است تا از آخرین تحولات علمی در جهان آگاه شویم و اگر جامعه علمی از این فرصت ها محروم کنیم عملا از ورود جریان علمی به کشور جلوگیری کرده ایم.


برچسب ها: دانشجو - رییس سازمان امور دانشجویان - دانشجویی - دانشگاه شهید باهنر کرمان - به گزارش خبرگزاری فارس - سازمان امور دانشجویان - دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایگاه اطلاعات جامع دانشجویان در کشور ضروری است

ایجاد پایگاه اطلاعات جامع دانشجویان در کشور ضروری است