مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 13:202024-02-13اجتماعي

پایان هفته سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری می شود


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز پنجشنبه سامانه بارشی خوبی وارد استان خواهد شد و تا روز شنبه در سطح استان فعال است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز پنجشنبه سامانه بارشی خوبی وارد استان خواهد شد و تا روز شنبه در سطح استان فعال است.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پایان هفته سامانه بارشی خوبی در استان فعال می شود، اظهار کرد: بارش باران و برف، وزش باد نسبتا شدید موقتی، کولاک و کاهش دید، پدیده مه پیامدهای این موج هستند.

وی افزود: با توجه به منشا رطوبتی این سامانه بارش ها به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان به نسبت موج های قبلی چشمگیر خواهند بود.

نوروزی گفت: آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، لغزندگی سطح جاده ها، احتمال سقوط سنگریزه در محورهای کوهستانی، احتمال ریزش بهمن و .

انتظار می رود که توصیه می شود از سفرهای غیرضرور خودداری شود، همچنین رانندگان تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با توجه به کولاک، رعدوبرق و احتمال رخداد بهمن از هرگونه صعود به ارتفاعات خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری می شود

پایان هفته سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری می شود