مطالب مرتبط:
ارسالی از گناباد خراسان رضوی شادی گل ایران به قطر
استخدام اپراتور تولید اسانس در صفا رایحه آفرین توس در خراسان رضوی
استخدام پشتیبان نرم افزار حسابداری محک در خراسان رضوی
استخدام تکنسین فنی برق و شبکه در شیرآلات ابرش در خراسان رضوی
استخدام اپراتور تراش cnc در کاویان جار ساچی در خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-09اقتصادي

141هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی در مراحل ساخت هستند


مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: امروز 141هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی در مراحل ساخت هستند که از مرحله پروانه، فونداسیون، اسکلت تا مرحله تحویل قرار دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: امروز 141هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی در مراحل ساخت هستند که از مرحله پروانه، فونداسیون، اسکلت تا مرحله تحویل قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی 20 بهمن ماه در این مراسم گفت: امروز عملیات اجرایی آماده سازی پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان گناباد به مساحت 240 هکتار با برآورد اولیه اعتباری 100 میلیارد تومان آغاز شد.

وحید داعی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه امروز 1188 واحد در فاز اول در سایت 240 هکتاری شهرستان گناباد واگذار خواهد شد، اظهار کرد: از تولید 4 میلیون مسکن در کشور طی چهار سال، برنامه تولید 391 هزار واحد مسکونی برای خراسان رضوی است.

وی عنوان کرد: در برنامه تولید مسکن 195 هزار واحد برنامه حمایتی است که در آن دولت زمین و تسهیلات را تأمین می کند و به صورت رایگان زمین در اختیار مردم قرار می دهد تا کار ساخت را انجام دهند.

داعی همچنین بیان کرد: حدود 56 هزار واحد مربوط به حوزه بازآفرینی است که بالغ بر 24 هزار واحد تولید مسکن در بازآفرینی داریم و بعد از این 75 هزار واحد خود مالک هستند و دولت


برچسب ها: خراسان رضوی - مدیرکل راه و شهرسازی - خراسان - مدیرکل راه و شهرسازی استان - واحد مسکونی - راه و شهرسازی - استان خراسان رضوی
آخرین اخبار سرویس:

141هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی در مراحل ساخت هستند

141هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی در مراحل ساخت هستند