مطالب مرتبط:
امسال 53 گلوگاه فساد شناسایی در کشور شناسایی شد
شناسایی 53 گلوگاه فساد شناسایی در سال جاری
شناسایی 53 گلوگاه فساد در سال جاری
شناسایی 53 گلوگاه فساد در سال جاری
احمدی: مشکل ما در کشف و شناسایی فساد نیست بلکه در رسیدگی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 17:552024-02-06سياسي

213 گلوگاه مهم فساد در کشور شناسایی شد


سال گذشته یک آسیب شناسی کاملی صورت گرفت که بیش از 2 هزار مسئله شناسایی شد و در مراحل بعدی این مسائل مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

- 213 گلوگاه مهم فساد در کشور شناسایی شد و در سال جاری 53 موردش را در دستور کار قرار دادیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پیش از این بیشتر پرونده های موجود، با مهر محرمانه مواجه می شد اما بعد از اعلام رییس قوه قضاییه این موضوع منتفی شد هرچند تکلیفی هم برای انتشار همه آنها نداریم.

ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در گفت وگو با تسنیم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا سازمان بازرسی از انعکاس اقدامات انجام شده در اکثر موارد خودداری می کند اظهار داشت: در خیلی از موارد ممکن است افرادی به نوعی تحت تعقیب قرار بگیرند و با توجه با اینکه هنوز جرمی علیه آن ها ثابت و حکم قطعی صادر نشده و پرونده در حال مرحله اعلام گزارش است، قانوناً در چنین مواردی سازمان بازرسی نمی تواند محتویات پرونده را منعکس کند و ممکن است در ادامه کار، آن اشخاص تبرئه شوند.

از سوی دیگر ممکن است در این پرونده هایی که غیرقابل رسانه ای است، سند طبقه بندی و یا محرمانه ای باشد که نتوانیم آن را منعکس کنیم.

وی ادامه داد: ولی در موارد دیگر که بیشترین پرونده های سازمان بازرسی را شامل می شود و پیش از این مهر محرمانه ای بالای این نوع گزارشا


برچسب ها: سازمان بازرسی - رییس سازمان بازرسی کل کشور - سازمان بازرسی کل کشور - رییس سازمان بازرسی - بازرسی - سازمان - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

213 گلوگاه مهم فساد در کشور شناسایی شد

213 گلوگاه مهم فساد در کشور شناسایی شد