مطالب مرتبط:
برف و باران در راه تهران/ کاهش دما تا 10 درجه
برف و باران در راه قزوین
برف و باران در راه تهران/ کاهش دما تا 10 درجه
برف و باران در راه این استان
برف و باران شدید در راه تهران | کاهش 10 درجه دمای هوا در این 2 روز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 18:552024-01-21اجتماعي

برف و باران در راه آذربایجا ن غربی


رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: سامانه بارشی جدید از بامداد روز دوشنبه وارد استان شده و تا دو روز به فعالیت خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی صابری رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار داشت: سامانه بارشی جدید از بامداد روز دوشنبه وارد استان می شود.

وی افزود: روز های سه شنبه و چهارشنبه این سامانه در تمامی نقاط استان فعال است ولی روز پنجشنبه فقط در نقاط جنوبی بارش پیش بینی می شود.

صابری با اشاره به کاهش محسوس دمای بیشینه در روز های چهارشنبه و سه شنبه اظهار کرد: کاهش افق دید و مه گرفتگی جاده های کوهستانی نیز از روز دوشنبه تا روز پنجشنبه پیش بینی می شود که لازم است تمهیدات لازم توسط رانندگان و مسافران و مسوولان بکار گرفته شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: دمای هوای سردترین شهرهای استان که ارومیه و تکاب ثبت شده منفی پنج درجه سانتی گراد بود و گرم ترین شهر نیز نقده با مثبت 14درجه سانتی گراد ثبت شده است، دمای ارومیه مرکز استان در گرم ترین ساعتها از مثبت 9 درجه سانتی گراد فراتر نرفت.

صابری گفت: لازم است تا محکم سازی بناها و سازه های نیمه کاره و بنرهای تبلیغاتی، آمادگی دستگاه های اجرایی جهت آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها


برچسب ها: اداره کل هواشناسی - آذربایجان غربی - پیش بینی - شنبه - سامانه بارشی جدید - اداره - رییس اداره
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در راه آذربایجا ن غربی

برف و باران در راه آذربایجا ن غربی