مطالب مرتبط:
15 هزار متقاضی زمین در قالب جوانی جمعیت در استان کرمان
1000 واحد مسکن طرح نهضت ملی دهه فجر در استان افتتاح می شود
واحدهای نهضت ملی مسکن قم طبق زمان بندی مصوب واگذار شود
تفویض اختیارات برای تسریع در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن بی سابقه بوده است
امکان تامین اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن از دستگاه های اجرایی استان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 10:202024-01-22سياسي

واگذاری 900 قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به متقاضیان شهرستان گرمه


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان به 100 درصد تعهد خود در واگذاری زمین در دو قالب نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرهای ایور و درق عمل کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان به 100 درصد تعهد خود در واگذاری زمین در دو قالب نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرهای ایور و درق عمل کرد.

سیدعلی میرکریمی با اشاره به اینکه موضوع نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، قانون مصوب مجلس و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهور است، اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع با تلاش های فراوان و برگزاری مراسم قرعه کشی زمین ها، اداره کل راه و شهرسازی استان به تعهد خود در واگذاری زمین به مشمولان طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرهای ایور و درق عمل کرد و در همین راستا بیش از 900 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای گرمه، ایور و درق تحویل مشمولان این طرح شد.

وی بیان کرد: از تعداد 912 قطعه، 160 قطعه در شهر گرمه، 544 قطعه در شهر ایور و 208 قطعه نیز در شهر درق تخصیص به مشمولان شد.

میرکریمی با بیان اینکه تسهیلات مورد نیاز متقاضیان در قالب نهضت ملی مسکن پرداخت می شود، گفت: خانواده هایی که از آبان 1400 صاحب فرزند سوم شده ا


برچسب ها: اداره کل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - قانون حمایت از خانواده - مدیرکل راه و شهرسازی - شهرسازی - واگذاری زمین - خراسان شمالی
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 900 قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به متقاضیان شهرستان گرمه

واگذاری 900 قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به متقاضیان شهرستان گرمه