مطالب مرتبط:
تعداد سامانه های ثبت تخلف در استان تهران به 161 دستگاه می رسد
پایش سطح اکسیژن بیماران با دستگاه هوشمند
صدور هشدار سطح نارنجی با ورود سامانه بارشی به لرستان
435 میلیارد برای طرح توسعه شبکه فاضلاب خرم آباد هزینه شده است
لزوم ارتقای عدالت ورزشی در روزنامه های صبح سه شنبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 15:152024-01-23سياسي

نیم درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه ها صرف ارتقای سطح امنیت شبکه و سامانه خواهد شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمام دستگاه های اجرایی را که از بودجه عمومی استفاده می کنند، مکلف کردند تا حداقل نیم درصد از اعتبارات هزینه ای خود را به ارتقای سطح امنیت شبکه ها و سامانه های خود اختصاص دهند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمام دستگاه های اجرایی را که از بودجه عمومی استفاده می کنند، مکلف کردند تا حداقل نیم درصد از اعتبارات هزینه ای خود را به ارتقای سطح امنیت شبکه ها و سامانه های خود اختصاص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه 1403 کل کشور را بررسی کرده و بخش درآمدی بند الف تبصره 11 لایحه بودجه را به تصویب رساندند.

بر اساس بخش درآمدی بند الف تبصره 11 بودجه؛ تمام دستگاه های اجرایی موضوع ماده (1) قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، و نهادها و سازمان هایی که از بودجه عمومی استفاده می نمایند و شرکتهای دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از جمله شرکت هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم تسریع یا ذکر نام است.

مانند شرکت ملی نفت ایران، مندرج در این قانون مکلفند حداقل نیم درصد (%0/5 ) از اعتبارات هزینه ای (به استثنای فصول 1، 4 و 6 برای دستگاه های اجرایی و هزینه های اجتناب ناپذیر از جمله حقوق و


برچسب ها: دستگاه های اجرایی - مجلس شورای اسلامی - اعتبارات هزینه ای - نمایندگان مجلس - شورای اسلامی - دستگاه ها - امنیت شبکه
آخرین اخبار سرویس:

نیم درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه ها صرف ارتقای سطح امنیت شبکه و سامانه خواهد شد

نیم درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه ها صرف ارتقای سطح امنیت شبکه و سامانه خواهد شد