مطالب مرتبط:
بندرعباس بزرگترین نمایشگاه قدرت ایران اسلامی است
22 بهمن تجلی اراده و همدلی ملت ایران اسلامی برای پیروزی است
دعوت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
22 بهمن تجلی اراده و همدلی ملت سرافراز ایران اسلامی است
ارتباط تنگاتنگ میان انقلاب اسلامی ایران و آرمان فلسطین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 17:352024-02-11سياسي

بندرعباس بزرگترین نمایشگاه قدرت ایران اسلامی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بندرعباس افزود: امروز در مرحله ای از قدرت هستیم که اگر دشمن در هرکجا از سواحل خلیج فارس و حتی باب المندب و قاره آفریقا و اروپا خطایی کند، - رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها گفت: بندرعباس یکی از بزرگترین نمایشگاه های قدرت و مظهر پیشرفت ایران اسلامی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بندرعباس افزود: امروز در مرحله ای از قدرت هستیم که اگر دشمن در هرکجا از سواحل خلیج فارس و حتی باب المندب و قاره آفریقا و اروپا خطایی کند، در خلیج فارس پاسخ خود را دریافت می کند.

وی به اردو های راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: دانشجویان در بازدید از مقر های نظامی، صنایع و پتروشیمی و دیگر پیشرفت ها، کار های عظیمی را که صورت گرفته می بینند.

رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها گفت: اکنون در عرصه پزشکی، تحصیلی و سوادآموزی سرآمد هستیم و رتبه 15 دنیا را در تولید علم از آن خود کرده ایم.

حجت الاسلام مصطفی رستمی افزود: آمریکا علی رغم صرف هفت هزار میلیارد دلار هزینه در خارومیانه، هواپیماهایش با چراغ خاموش وارد پایگاه عین الاسد عراق شدند.


برچسب ها: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن - حجت الاسلام مصطفی رستمی - بندرعباس - خلیج فارس - ایران اسلامی - دانشگاه - قاره آفریقا
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس بزرگترین نمایشگاه قدرت ایران اسلامی است

بندرعباس بزرگترین نمایشگاه قدرت ایران اسلامی است