مطالب مرتبط:
حماس شرایط قبول آتش بس در غزه را اعلام کرد/ تضمین جامعه بین الملل و کشورهای عربی
مهمترین عامل سلامتی جامعه و افراد ش چیست؟
امیدآفرینی در جامعه عامل موثر برای مشارکت حداکثری در انتخابات است
روزی که آتش انقلاب دامن شهرنو را گرفت/ یکی از روسپیان: ما که خودمان نمی خواستیم این کاره بشویم، جامعه ما را به این کار وادار کرد
«مقدمه ای بر جامعه شناسی موسیقی» منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-01سياسي

«قرار دوازدهم» آغازی برای گسترش مواسات در جامعه


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: طرح قرار دوازدهم از جمله طرح هایی است که بعد از ایام کرونا کلید خورد و امیدواریم این طرح آغازی برای گسترش فرهنگ مواسات در جامعه باشد.

- ایسنا/قزوین معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: طرح قرار دوازدهم از جمله طرح هایی است که بعد از ایام کرونا کلید خورد و امیدواریم این طرح آغازی برای گسترش فرهنگ مواسات در جامعه باشد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل در مراسم اهدای جهیزیه به نیازمندان که امروز 12 بهمن 1402 در امامزاده سلیمان بیدستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: طرح قرار دوازدهم از جمله طرح هایی است که بعد از ایام کرونا و طرح کمک مؤمنانه کلید خورد و با توجه به اینکه این طرح یک امر ضروری بود به صورت مستمر در دست اجرا قرار گرفت، امیدواریم این طرح آغازی برای گسترش فرهنگ مواسات در جامعه باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور افزود: در شرایطی که دشمن در تلاش است با ترفندهای مختلف از جمله بزرگنمایی نقاط ضعف و زیر سؤال بردن نقاط قوت کشور ما در جهت برهم زدن شاکله انقلاب قدم بردارد شاهد هستیم که دهه فجر امسال پرشورتر در حال برگزاری است.


برچسب ها: سازمان اوقاف و امورخیریه - ایام کرونا - دوازدهم - فرهنگ - مواسات - معاون فرهنگی - سازمان اوقاف
آخرین اخبار سرویس:

«قرار دوازدهم» آغازی برای گسترش مواسات در جامعه

«قرار دوازدهم» آغازی برای گسترش مواسات در جامعه