مطالب مرتبط:
برگزاری جشنواره فرهنگ سازی مصرف گاز برای دانش آموزان قزوین
برگزاری داربی تهران در اواخر اسفند
برگزاری تمرین پرسپولیس در هوای بهاری تهران
برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته 
برگزاری جلسات هم اندیشی 4 حزب اصلاح طلب برای ارائه لیست ائتلافی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 23:052024-02-12فرهنگي

قدردانی وزیر فرهنگ برای برگزاری کنسرت در جنوب تهران


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران در اولین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر از تلاش وزارت ارشاد برای ساخت سالن های جدید اجرای موسیقی خبر داد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران در اولین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر از تلاش وزارت ارشاد برای ساخت سالن های جدید اجرای موسیقی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) شامگاه 23 بهمن ماه با حضور در تالار وحدت تهران به تماشای کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی محمد معتمدی در تالار وحدت نشست و پس از آن نیز در جمع خبرنگاران به تعدادی از سوالات آن ها پاسخ داد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره های تئاتر، فیلم، شعر، هنرهای تجسمی و موسیقی فجر توضیح داد: خوشبختانه پس از برگزاری باشکوه 2 جشنواره تئاتر فجر و جشنواره فیلم فجر شاهد برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هستیم که توسط عزیزانم در معاونت اموری هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی در فشرده ترین زمان ممکن آماده و از امروز پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - موسیقی - وزیر فرهنگ - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر فرهنگ برای برگزاری کنسرت در جنوب تهران

قدردانی وزیر فرهنگ برای برگزاری کنسرت در جنوب تهران