مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:402024-01-22سياسي

افزایش تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده استان بوشهر به 134 نفر


رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد تأییدشدگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان بوشهر از 122 داوطلب به 134 نفر افزایش یافت.

- ایسنا/بوشهر رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد تأییدشدگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان بوشهر از 122 داوطلب به 134 نفر افزایش یافت.

خلیل رضایی در جمع خبرنگاران ضمن اعلام افزایش تعداد تأییدشدگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان، از 122 داوطلب به 134 نفر، گفت: شورای نگهبان به استناد قانون و اختیارات ذاتی خود مبادرت به اعلام مرحله ای تأییدشدگان در فرصت یک ماهه خود کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در این مرحله 12 داوطلب هم استانی که در هیأت مرکزی نظارت صلاحیت آنان احراز نشده بود، توسط شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، رییس هیأت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با اشاره به اینکه روند بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان ادامه داشته و احتمال تغییر وضعیت فعلی وجود دارد، گفت: تاکنون بیش از 56 درصد داوطلبان این دوره مجلس در استان تأیید شده اند که نسبت به ادوار گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده استان بوشهر به 134 نفر

افزایش تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده استان بوشهر به 134 نفر