مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 15:002024-01-29ورزشي

گاگریو خوانی؛ در بوته نقد و آسیب شناسی


اولین همایش منطقه ای گاگریو، از سوی حوزه هنری با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری اولین همایش منطقه ای گاگریو، از سوی حوزه هنری با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد 15 بهمن ماه در شهرکرد برگزار می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی حوزه هنری، احسان قائدی رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره این رویداد فرهنگی در استان گفت: اولین همایش منطقه ای گاگریو با حضور گاگریو خوانان استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ماهیت کلی این برنامه بیشتر یک همایش پژوهشی و آسیب شناسی از افرادی است که در مراسمات عزاداری قوم بختیاری در این استان ها به مداحی مشغول هستند و بیشتر یک نشست پژوهشی و توجیحی برای آسیب شناسی، رسم های غلط در مراسمات و نقد و بررسی اشعار خوانده شده توسط این اشخاص است.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این همایش بیش از 70 نفر از گاگریو خوانان از استان های نام برده حضور دارند و سخنرانی کارشناسان دادگستری، جامعه شناسان و بختیاری پژوهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاگریو خوانی؛ در بوته نقد و آسیب شناسی

گاگریو خوانی؛ در بوته نقد و آسیب شناسی